Ne dobite obvestil o dogodkih?

Kaj narediti, če niste obveščeni o MediCel dogodkih?

 

O dogodkih obveščamo preko treh kanalov: MediCel spletna stran, MediCel Facebook in e-mail obveščanje.

 

MediCel spletna stran:

Spletna stran, na kateri se tudi sedaj nahajate, je najbolj zanesljiv in ažuren način, da preverite dogodke. Dogodki so najprej objavljeni na spletni strani in šele kasneje na Facebooku in po e-mailih. Če niste prepričani, da se bo dogodek sploh odvijal, preverite to spletni stran pod zavihkom Dogodki.

 

Facebook stran:

Da bi dosegli čim večje občinstvo, smo ustvarili Facebook stran in Facebook profil. To sta dve ločeni stvari; Facebook stran se kliče Medicel, Facebook profil pa Koledar Medicel. Če se naročite na dogodke naše Facebook strani, vas bo Facebook vsakič, ko ustvarimo dogodek, o tem opozoril.

 

Kako se naročite na Facebook dogodke:

1. Pojdite na Medicel Facebook stran:

button_medicel-fb-stran

2. Na levi strani pod profilno sliko in imenom kliknete gumb Dogodki

3. Odpre se vam stran z dogodki. Na desni strani kliknete gumb Naroči se.

 

 

Zaradi omejitev Facebooka lahko pošljemo vabilo na dogodek le omejenemu številu ljudi, zato priporočamo, da spremljate našo Facebook stran ali profil. Še en način, kako videti naše dogodke, je da nastavite vidnost naše strani. To storite tako, da:
1. Na naši strani kliknite na gumb Spremljaj, ki se nahaja poleg gumba Všečkano.

2. Odpre se vam seznam opcij, na katerem kliknete na opcijo “Oglej si kot prvo”.

 

Zdaj bodo naše objave objavljene prve na vašem Facebook zidu in bodo zato bolj opazne.

 

 

E-mail obveščanje:

Najprej se prijavite na obveščanje o dogodkih preko e-pošte, če se še niste. Obrazec se nahaja na levi strani.

 

Ne dobite e-pošte o dogodkih? E-pošta je poslana in se najverjetneje nahaja v vašem poštnem predalu, le najti jo morate. Ker pošiljamo večje količine e-pošte naenkrat, vaš poštni predal lahko avtomatsko odloči, da naša e-pošta nepomembna in potencialno škodljiva in jo zato uvrsti med t.i. “spam” ali “nezaželeno pošto”. Da bi dobili naša obvestila v vaš glavni poštni predal, moramo poštnemu predalu povedati, da je e-pošta od tega pošiljatelja (nas) pomembna in neškodljiva. To storimo tako:

 

Gmail:

Največkrat se zgodi, da Gmail uvrsti našo pošto v razdelek “Promocija”. Da bi se prikazala v razdelku “Glavno”, najdite e-pošto v razdelku Promocija. E-pošte ne odprete, ampak jo le premaknete v razdelek Glavno. To storite tako, da kliknete na e-pošto in držite, premaknete e-pošto v razdelek glavno in takrat spustite. Nato se vam pojavi okno, kjer vas vpraša, če želite, da se tudi v prihodnje e-pošta pojavlja v razdelku glavno – kliknite da. Za video razlago tega kliknite tukaj.

 

Če se vam e-pošta ne pojavi v razdelku glavno in niti v razdelku promocija, preverite vsiljeno pošto. Vsiljeno pošto najdete tako, da na levi strani, pod gumbi, Prejeto, Pomembno, Poslano, Osnutki, itd. najdete in kliknete gumb “Več” – odpre se vam nov seznam, kjer najdete tudi gumb Vsiljena pošta. Kliknete na Vsiljeno pošto in poiščete in odprete našo e-pošto. Na vrhu kliknete gumb “Ni vsiljena pošta”. Več o tem najdete tukaj.

 

Outlook:

Na levi strani najdite razdelek Vsiljena pošta ali “Junk e-mail”. Najdite in kliknete na našo e-pošto in hkrati pritisnete gumbe Ctrl+Alt+J.

 

Ostali e-mail ponudniki – postopek je podoben. Najdite našo e-pošto in potem poiščite opcijo “ni visljena pošta”.

 

Imate težave? Pišite nam: